sobota, 1 października 2011

Jak skonfigurować neostradę - problem z połączeniem ? Jak skonfigurować modem lub router od neostrady - opis krok po kroku, instrukcja internetu Neostrada !

Konfiguracja Neostrady - to proste ! 
Skorzystaj z pomocy jaką dają ci instrukcje online TP ! 
flickr, orangeobject
Wiele osób ma problemy z prawidłowym skonfigurowaniem usług Neostrady i to zarówno połączenia za pośrednictwem samego modemu oraz przy pomocy routera.
W tym poradniku dowiesz się jak krok po kroku skonfigurować system do prawidłowego połączenia z internetem za pomocą Neostrady TP !
Neostrada TP - prawidłowa konfiguracja, czyli jaka ?

Korzystając z modemu Neostrada lub routera polecanego przez TP, niejednokrotnie może się zdarzyć, że pomimo dołączonej instrukcji mamy kłopoty z poprawnym skonfigurowaniem internetu - co wtedy ?
źródło: TP.PL

Właśnie wtedy z pomocą przychodzi pomoc techniczna TP, a dokładniej strona pod adresem : http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/pomoc_tech/internet/modemy/
Znajduje się tam szereg urządzeń w tym modemy i routery - z dołączonymi instrukcjami podłączenia i skonfigurowania krok po kroku.

Warto zwrócić uwagę na to, że jest tam opisany praktyczny i niezbędny zestaw konfiguracyjny - w tym zestaw sterowników do pobrania np. w sytuacji gdyby płyta CD od Neostrady uległa uszkodzeniu.

Wystarczy na stronie wybrać odpowiednie urządzenie np. Livebox Tp 2.0 i wyświetli nam się menu - z różnorakimi ustawieniami :


Wybieramy z niego oczywiście opcję dotyczącą nawiązania połączenia z internetem - dzięki temu bogato ilustrowany poradnik poprowadzi nas krok po kroku do prawidłowego skonfigurowania połączenia z interentem.

W przypadku gdyby faktycznie okazało się, że pomimo wykonywania tych instrukcji (krok po kroku) połączenie z internetem dalej nie funkcjonowało to przed skontaktowaniem się z infolinią Neostrady warto sprawdzić jeszcze kilka kwestii (o tym poniżej).

Co warto sprawdzić - gdyby konfiguracja nadal się nie powiodła (brak internetu) :

1. Czy kable nie są uszkodzone, lub zbyt luźno włożone (warto je odłączyć i ponownie podłączyć).
2. Czy login i hasło Neostrady jest prawidłowo wpisane (jest to bardzo częsty błąd) - pamiętać należy o małych i wielkich literach, a także o tym że "g" i "q" to dwie inne literki :)
3.  Warto sprawdzić także czy sterowniki z urządzenia zostały poprawnie zainstalowane i czy po stronie sprzętowej nie ma żadnych uszkodzeń - w tym celu wchodzimy we właściwości Mój Komputer -> Sprzęt -> Menedżer Urządzeń -> i sprawdzamy czy nigdzie nie widnieje żółty wykrzyknik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz