piątek, 18 lutego 2011

Jak uniknąć limitów megavideo i videobb ? Oszukanie limitów megavideo - oglądaj filmy bez limitów - wtyczka cacaoweb !

Jak ominąć limity megavideo - działający sposób !
flickr, respres

Tym razem przedstawiam sposób na ominięcie limitów , które często pojawiają się gdy chcemy obejrzeć jakiś film wideo w internecie np. z serwisu megavideo.
Przedstawiony tutaj sposób na ominięcie limitów jest darmowym i działającym sposobem - wykorzystującym wtyczkę o nazwie Cacaoweb.

Jak ominąć limity megavideo ? 

Musimy pobrać wtyczkę o nazwie Cacaoweb - wtyczka jest darmowa i możemy ją pobrać z tej strony : http://www.cacaoweb.org/#


Po ściągnięciu tej niewielkiej aplikacji (playera wideo), będziemy mogli całkowicie pozbyć się notorycznych limitów przy oglądaniu filmów.
Na pulpicie otrzymamy ikonkę Cacaoweb - której nie trzeba instalować, wystarczy kliknąć na nią dwa razy a w naszej przeglądarce pojawi się odpowiednia strona, której adres to : http://local.cacaoweb.org:4001/ 


Teraz w okienku wystarczy podać linka do filmu megavideo i kliknąć strzałeczkę. 
Zacznie nam się ładować filmik, który możemy następnie obejrzeć :


Film możemy oglądać także na pełnym ekranie za pomocą ikonki w tym playerze.
Ponadto wtyczka Cacaoweb posiada wiele innych funkcji, między innymi możliwość pobrania oglądanego przez nas filmu.


Jak pobrać film z megavideo za pomocą cacaoweb ?

Musimy uruchomić wtyczkę Cacaoweb i na stronie która się pojawi kliknąć przycisk Management :

Są to ustawienia wtyczki cacao web, gdzie obejrzane przez nas filmy - możemy pobrać w formacie .flv na dysk komputera :


Wystarczy, że klikniemy zieloną strzałeczkę - obok oglądanego przez nas filmu a rozpocznie się automatycznie pobieranie pliku na dysk.

Jak usunąć wtyczkę Cacaoweb ?

Gdy się okaże, że chcemy usunąć wtyczkę Cacaoweb, to najpierw trzeba ją uruchomić i przejść do okna ustawień Management (jak wyżej).


Następnie w oknie powyżej mamy cacaoweb actions - gdzie wybieramy uninstall.

1 komentarz:

  1. Mam taki problem, ponieważ zainstalowałam sobie ten program dzisiaj i nie działa mi z filmami na http://videobb.com, a znowuż na megavideo działa.
    Sprawdzałam już na forum z pomocą o tym programie, ale jakoś nic mi nie wniosło to do sprawy, ponieważ mam zainstalowany najnowszy flash. Może ty mi coś na to poradzisz próbowałam na obu przeglądarkach (chrome i firefox)i tylko cały czas piszę 'proszę czekać'
    proszę o odpowiedź, jeśli można to na email- karda@onet.eu

    OdpowiedzUsuń